Mene

AKTIVNOSTI

Element projekta 4: Razvoj i uvođenje inovativnog modula: Menadžment u agroturizmu

loomen_resize

4.2. Izrada pomoćnog nastavnog sredstva

Nakon što je Radna skupina nastavnika, uz podršku vanjskog stručnjaka za agropoduzetništvo,  izradila inovativni modul izradila je i pomoćno nastavno sredstvo „Menadžment u agroturizimu“.

Ovo pomoćno nastavno sredstvo ima za cilj pružiti podlogu i smjernice za osmišljavanje kreativnih i poučnih nastavnih sadržaja u okviru inovativnog modula „Menadžment u agroturizmu“, u sklopu predmeta Praktična nastava, za učenike drugih i trećih razreda u zanimanju Agroturistički tehničar. Sadržaj priručnika prati dogovorene, definirane ishode učenja modula i predložene nastavne cjeline.

Nastavno pomoćno sredstvo sadrži četiri tematske cjeline i pripadajuće nastavne jedinice:

  1. Resursi u agroturizmu
  • Ljudski potencijali obitelji i njihove uloge
  • Obitelj kroz generacije, simboli, kulturna i regionalna pripadnost
  • Prirodni resursi i kulturna obilježja regija
  • Agroturističko gospodarstvo
  • Organizacija rada na agroturističkom gospodarstvu
  • Održivi razvoj, društvo, okoliš i gospodarski pokazatelji
  • Zakonodavni okvir održivog razvoja i ekološke proizvodnje
  • Lokalne specifičnosti u održivoj i ekološkoj proizvodnji
  1. Osnove poslovanja u agroturizmu
  • Istraživanje tržišta
  • Pojam, zadaće i značenje istraživanja tržišta
  • Načini i metode istraživanja tržišta
  • Istraživanje i analiziranje mogućnosti ponude u agroturizmu
  • Istraživanje tržišta nabave za agroturizam
  • Poslovno pregovaranje
  • Procjena i izbor najboljeg dobavljača, sastavljanje narudžbe
  • Kupoprodajni ugovor
  • Prednosti i nedostaci vlastitog agroturističkog gospodarstva u okruženju
  • Razvoj novih proizvoda, brendiranje i njegova važnost za uspješno poslovanje
  • Tržišne niše i prepoznavanje potreba specifičnih društvenih skupina
  • Vjerodostojnost osobnog življenja agroturizma

III.          Komunikacija i suradnja u agroturizmu

  • Poslovno komuniciranje
  • Poslovni bonton
  • Agroturistička gospodarstva u okruženju kao poslovni partneri ili konkurencija i komunikacija s lokalnom zajednicom
  • Ministarstva, agencije i službe važne za agroturističko poslovanje
  • Europski fondovi kao izvori financiranja poslovnih aktivnosti 49
  1. Upravljanje i vođenje u agroturizmu
  • Financiranje agroturističkih aktivnosti
  • Financiranje agroturističkih aktivnosti iz izvora Republike Hrvatske
  • Financiranje agroturističkih aktivnosti iz fondova Europske unije
  • Poslovna dokumentacija, poslovna evidencija i uspješnost poslovanja
  • Činitelji i pokazatelji uspješnosti poslovanja u agroturizmu
  • Poslovni plan
  • Registracija agroturističkog gospodarstva

 

Pomoćno nastavno sredstvo izrađeno je po suvremenim pedagoškim načelima i postavljeno u  LMS sustav s ciljem da  škole imaju ravnopravnu mogućnost savladavanja sadržaja modula Menadžment u agroturizmu putem e-učenja.